OGŁOSZENIE
Zarządu ZMWiK w sprawie: powołania komisji przetargowej
Uchwała Nr 0050.5.2021 z dnia 20 pażdziernika 2021 roku, w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia przetargu ograniczonego pisemnego na zbycie nieruchomości Związku.
Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 0050.5.2021 z dnia 20 pażdziernika 2021 roku, w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia przetargu ograniczonego pisemnego na zbycie nieruchomości Związku.
Zarządu ZMWiK w sprawie: ogłoszenia przetargu ograniczonego pisemnego na zbycie nieruchomości
Uchwała Nr 0050.6.2021 z dnia 20 pażdziernika 2021 roku, w sprawie ogłoszenia przetargu ograniczonego pisemnego na zbycie nieruchomości
OGŁOSZENIE
w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonej do zbycia
Zarząd Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji w Koninie informuję, że w siedzibie Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji w Koninie, ul. Nadbrzeżna 6a, 62-500 Konin na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej www.zmwikkonin.pl został wywieszony na okres 21 dni, tj. od 28.09.2021 r. do .18.10.2021 r. wykaz nieruchomości przeznaczonej do zbycia w drodze przetargu pisemnego ograniczonego Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji w Koninie, ul. Nadbrzeżna 6a, 62-500 Konin.
OGŁOSZENIE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNYM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W KONINIE UL.NADBRZEŻNA 6A,62-500 KONIN
Prezes ZMWIK ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko:
GŁÓWNY KSIĘGOWY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1.Obywatelstwo polskie.
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Wykształcenie : wyższe ekonomiczne.
5.Staż pracy na podobnym stanowisku : min. 5 lat.
6.Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1.Znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu ubezpieczeń społecznych , obowiązków podatkowych.
2.Praktyczna umiejętność obsługi programów księgowych i obsługi programu planowania i sprawozdawczości budżetowej Bestia.
3.Biegła znajomość oprogramowania biurowego w środowisku Windows (Pakiet Microsoft Office).
4.Znajomość zagadnień z zakresu księgowości budżetowej.
5. Dobra znajomość zagadnień z ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym , ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych.
6..Znajomość zagadnień z zakresu funduszy europejskich ( rozliczanie środków unijnych ),
7. Mile widziana znajomość programu księgowości budżetowej SIGID.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE:
1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe.
3.Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych.
4.Oświadczenia kandydata :
- oświadczam , że posiadam obywatelstwo polskie,
- oświadczam , że mam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
- oświadczam , że nie byłem /am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Życiorys (cv) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej , z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem ( adres e-mail , numer telefonu lub adres zamieszkania).
6.Referencje z dotychczasowych miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada ).
7.Kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach.
8.Zgody kandydata:
- wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji w Koninie danych osobowych określonych w wymaganych dokumentach pkt.5-7 w celu prowadzenia naboru na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
DODATKOWE DOKUMENTY
Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko w Związku Międzygminnym Wodociągów i Kanalizacji w Koninie.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- prowadzenie rachunkowości Związku jako budżetu i jednostki budżetowej w tym dekretacja dowodów księgowych i księgowanie,
- organizacja obiegu i kontroli dowodów księgowych w tym przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych w tym zakresie,
- przygotowywanie danych do projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz ich zmian,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych wraz z udzieleniem kontrasygnaty,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej ,
- przygotowanie inwentaryzacji i jej rozliczenie,
- naliczanie wynagrodzeń pracowników wraz ze sporządzaniem list płac oraz rozliczeniem obowiązkowych obciążeń podatkowych i ZUS-u.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać listownie na adres:
Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji w Koninie, ul .Nadbrzeżna 6A,62-500 Konin,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem :,,Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego do dnia
20.07.2018 r.(decyduje data faktyczna wpływu do ZMWIK w Koninie) do godz.15:00.
O zakwalifikowaniu się do II etapu naboru ? rozmowy kwalifikacyjnej lub testu wiedzy i kompetencji
kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną ( e-mailem ) , telefonicznie lub listownie.
Dokumenty , które wpłyną do ZMWIK w Koninie po wyżej wymienionym terminie nie będą
rozpatrywane.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNYM WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W KONINIE
Informuje się, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Głównego Księgowego w Związku Międzygminnym Wodociągów i Kanalizacji w Koninie ul. Nadbrzeżna 6 A, wybrana została Pani Bożena Kowalczykiewicz, która spełniła wymogi formalno-prawne oraz merytoryczne na w/w stanowisko.
GŁÓWNY KSIĘGOWY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1.Obywatelstwo polskie.
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Wykształcenie : wyższe ekonomiczne.
5.Staż pracy na podobnym stanowisku : min. 5 lat.
6.Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1.Znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu ubezpieczeń społecznych , obowiązków podatkowych.
2.Praktyczna umiejętność obsługi programów księgowych i obsługi programu planowania i sprawozdawczości budżetowej Bestia.
3.Biegła znajomość oprogramowania biurowego w środowisku Windows (Pakiet Microsoft Office).
4.Znajomość zagadnień z zakresu księgowości budżetowej.
5. Dobra znajomość zagadnień z ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym , ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych.
6..Znajomość zagadnień z zakresu funduszy europejskich ( rozliczanie środków unijnych ),
7. Mile widziana znajomość programu księgowości budżetowej SIGID.
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE:
1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe.
3.Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych.
4.Oświadczenia kandydata :
- oświadczam , że posiadam obywatelstwo polskie,
- oświadczam , że mam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
- oświadczam , że nie byłem /am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Życiorys (cv) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej , z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem ( adres e-mail , numer telefonu lub adres zamieszkania).
6.Referencje z dotychczasowych miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada ).
7.Kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach.
8.Zgody kandydata:
- wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji w Koninie danych osobowych określonych w wymaganych dokumentach pkt.5-7 w celu prowadzenia naboru na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
DODATKOWE DOKUMENTY
Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko w Związku Międzygminnym Wodociągów i Kanalizacji w Koninie.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- prowadzenie rachunkowości Związku jako budżetu i jednostki budżetowej w tym dekretacja dowodów księgowych i księgowanie,
- organizacja obiegu i kontroli dowodów księgowych w tym przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych w tym zakresie,
- przygotowywanie danych do projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz ich zmian,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych wraz z udzieleniem kontrasygnaty,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej ,
- przygotowanie inwentaryzacji i jej rozliczenie,
- naliczanie wynagrodzeń pracowników wraz ze sporządzaniem list płac oraz rozliczeniem obowiązkowych obciążeń podatkowych i ZUS-u.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać listownie na adres:
Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji w Koninie, ul .Nadbrzeżna 6A,62-500 Konin,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem :,,Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego do dnia
20.07.2018 r.(decyduje data faktyczna wpływu do ZMWIK w Koninie) do godz.15:00.
O zakwalifikowaniu się do II etapu naboru ? rozmowy kwalifikacyjnej lub testu wiedzy i kompetencji
kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną ( e-mailem ) , telefonicznie lub listownie.
Dokumenty , które wpłyną do ZMWIK w Koninie po wyżej wymienionym terminie nie będą
rozpatrywane.
następna » |
---|